S.U.P.

Η Όρθια Σανιδοκωπηλασία(S.U.P.) είναι για όλους, ανεξαρτήτου ηλικίας και φυσικής κατάστασης. Ανάλογα από την ένταση όπου θα κωπηλατήσει ο ασκούμενος η άσκηση μπορεί εξίσου να γίνει αερόβια ή αναερόβια. Το SUP είναι μια πολύ-αρθρική άσκηση γυμνάζοντας το καρδιοαναπνευστικό όπως και το μυοσκελετικό σύστημα.

Για να κάνει κάποιος SUP δεν χρειάζεται κατάλληλες καιρικές συνθήκες.

Μπορεί να γίνει είτε σε ήρεμο νερό είτε σε έντονο κυματισμό η αντίστοιχα με πολύ η λίγο αέρα. Για τους αρχάριους συστήνετε να κάνουν SUP με λίγο έως καθόλου κυματισμό και ελάχιστο αέρα.

Τα S.U.P. πρεπει να κινούνται μακριά από τους λουόμενους και να είναι ορατά στους υπεύθυνους.

 

4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ S.U.P.

ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ

Ο αρχάριος αφού έχει την σανιδά που ταιριάζει στο σωματότυπο του (κιλά) και υπό τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες (ήρεμη θάλασσα χωρίς αέρα, κυρίως πρωινές ώρες χαρακτηριστικό του Μεσσηνιακού κόλπου) απολαμβάνει την βόλτα από τα πρώτα κιόλας λεπτά.

 

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ

Μια σανίδα ,ένα κουπί και φύγαμε.....για ένα περίπατο γλιστρώντας επάνω στο νερό γρήγορα ή σιγά απολαμβάνοντας το βυθό της θάλασσας, το όμορφο τοπίο και ταυτόχρονα γυμνάζοντας το σώμα μας.

 

ΕΙΝΑΙ FITNESS

Όταν κάνουμε S.U.P. δουλεύει το καρδιοαναπνευστικό γιατί είναι σαν να κάνουμε jogging αλλά με πιο ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο. Το κουπί δυναμώνει τους μυς της πλάτης και των ώμων. Στην προσπάθεια του ασκούμενου να σταθεί όρθιος στην σανίδα δουλεύει το σύνολο των μυϊκών ομάδων έτσι ώστε να ισορροπήσει το σώμα και να μην πέσει ο αθλούμενος στο νερό. Αυτός είναι ακριβώς και ο λόγος που η όρθια σανιδοκωπηλασία συστήνεται από τους φυσικοθεραπευτές και τους γιατρούς για την φάση ενδυνάμωσης των κάτω άκρων μετά από κάποιο χειρουργείο η κάποιο τραυματισμό. Το SUP είναι από τις ιδανικότερες μορφές γυμναστικής για την καύση του λίπους όπως και για την μυϊκή ενδυνάμωση και τόνωση. Κάνοντας όρθια σανιδοκωπηλασία δεν ασκούνται επιβλαβείς κραδασμοί και επιβαρύνσεις όπως συμβαίνει με άλλες κλασικές μορφές γυμναστικής όπως το τρέξιμο και η γυμναστική με βάρη και όλα αυτά χωρίς να καταλαβαίνει ο ασκούμενος ότι γυμνάζεται αφού διασκεδάζει. Μόνο η επαφή με την θάλασσα για τους περισσότερους είναι ευεργετική για την σωματική και ψυχική υγεία.

 

ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ,ΦΙΛΙΚΟ

Εν ώρα κωπηλασίας με την οικογένεια μας ή με τους φίλους μας μπορούμε να είμαστε διπλά απολαμβάνοντας όλοι μαζί τη βόλτα μας επάνω στο νερό. Είναι εφικτό επίσης να πάρουμε ένα παιδί μπροστά στο σανίδι μας υπό τις συνθήκες πως ξέρει κολύμπι και πως οι καιρικές συνθήκες είναι ήπιες και είστε ικανοί να αποτρέψετε το παιδί από κάποια πτώση!

View the embedded image gallery online at:
http://thalassasports.gr/el/water-sports/sup#sigFreeIdb3def3c199

Κυρίως νεφελώδης

13°C

Καλαμάτα

Κυρίως νεφελώδης
Υγρασία: 77%
Άνεμος: E at 11.27 km/h
Παρασκ. 12°C / 17°C Rain
Σάββατο 12°C / 17°C Ψιλόβροχο
Κυριακή 10°C / 15°C Ψιλόβροχο

Links

KalamataMall.gr MessinianBay Hotel FreeMotion Ακτή Ταύγετος
 

Find us

Thalassasports Facebook Instagram Youtube Channel